22. december 2008

Blog-pris!

Du godeste. Her har jeg lige været fraværende et par dage. Og så har jeg fået en pris! Tusind, mange tak Tine!!
Med prisen fulgte denne fine tekst:
“Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forholderne er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner.De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,vil enda flere vennskap ha forplantet seg.Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!”
Jeg er meget stolt; min første pris. Det er da stort.
Med prisen følger også retten til at give den videre til 8 andre. Og det er altså ikke sådan lige til. Mange har fået allerede, mange fortjener og hvem skal man så lige "single" ud... Så det har jeg opgivet. Tag endelig selv, hvis du vil... :-)

2 kommentarer:

Tine sagde ...

Tillykke med den. Jeg syntes den er velfortjent .

Hav en rigtig god jul, sammen med hele familien.

Marlene T. sagde ...

@Tine; også en rigtig dejlig jul til dig og dine herfra!