21. oktober 2009

Mit lille bidrag

til Red Barnet: 4 stk blev det til. Ikke så mange, men heller ikke for lidt. :-)
Der er brugt i alt 119 gram blandet bomuldsgarn og opskrifterne er fra venstre mod højre: Lene Holme Samsøe, Anne Marie Øby (de to i midten) og Sandnes.
Det er muligt der kommer flere til, men lige nu er det disse der bliver pakket og sendt afsted til Rosenørns Alle.

Det første par kollega-sokker er færdige og allerede afleveret. Modtageren havde fødselsdag i tirsdags, og det var jo en anledning der måtte have en opmærksomhed. Fik hverken taget foto eller noget, men der er brugt 72 g. Fortissima til en str. 38; helt almindelige ribskaft-kilehæl-strømper. Næste par er halvvejs og her skal jeg nok sørge for at få dokumenteret inden aflevering. ;-) Om ikke andet, så for at jeg selv kan huske hvordan og hvorledes.

Der er planlagt besøg i Fredericia på fredag og muligvis en tur til BC på lørdag... Så der er basis for spændende indkøb og ny inspiration!

2 kommentarer:

Tine sagde ...

Hvor er de blevet søde.
Spændende om man får at høre hvor mange de modtager!

Jeg er også i Kolding lørdag, og derefter tager vi videre til Fredericia.
Måske vi ses?

Anonym sagde ...

Sikke et fint bidrag. Det var rigtig flot! - mere end langt de fleste andre gi'r! Inkl. mig selv.... :-(
Knus fra Mette