29. februar 2008

Mød Tulle…



Det nye medlem af familien Thorsted. Ældstebarnet fylder snart rundt for første gang og et af de helt store ønsker i den forbindelse er en dværghamster. Det var mosteren ikke sen til at opfange og kunne ikke vente til d. 12. marts, hvor fødselsdagen indtræffer. Så allerede i mandags hentede de pigerne tidligt i sfo’en og kørte på hamster-togt. Ikke et øje er tørt… Den er da også sød, ingen tvivl om det, men altså… Nå, men tøsen har højt og helligt lovet, at det er hende, som er bur-renser og hvad det ellers medfører at være kæledyrs-ejer. (Moster havde holdt moralprædiken allerede ude i dyrehandlen.. ;-) )

Og så kan der ses frem til en aften i selskab med hende her. Det sker på Badstuen i Odense på torsdag d. 6/3. Barnepigen er arrangeret og jeg glæder mig rigtig meget. Forventer at det bliver både interessant og underholdende. Samtidig er der jo lidt ”pindefletteri” indlagt – så kan det ikke gå helt galt, vel? ;-) Har godt nok ingen at tage af sted sammen med, men mon ikke der er et par stykker eller fem andre der finder vej derind…

Derudover er der kun 14 dage til endnu en håndarbejdsmesse i Vissenbjerg. Den skal heller ikke i år forsømmes. Når man nu kan nyde godt af at bo så tæt på, er det bare med at komme af sted. Er sikker på, at jeg sagtens kan få en halv dag (eller mere) til at gå med fiber-gramseri! J Har dog stadig lidt indkøb tilbage fra sidste år, men det skal nu ikke afholde mig fra at finde dankortet frem, hvis jeg falder over noget lækkert..
Nå, fredagshyggen og roen er ved at indfinde sig. Lige om lidt skal der skrues op for "X-faktor"... God aften derude!!

Ingen kommentarer: