10. september 2007

Hverdagen har taget magten..

..så selvom der ikke just er konkrete beviser på det, er jeg her altså endnu. Og der flyver da også både ret/vrang og fast/luftmasker af diverse pinde/nåle!! Men uuhh hvor er det nogle gange for meget - det hele... Måske man skulle overveje at lære meditation/yoga: ouummm........og så glider vi langsomt og yndefuldt over i en klassisk solhilsen.... (Ser for mig elgene fra Disney's Bjørnebrødre: der er nogle "fraklip" efter filmen, hvor de dyrker yoga. hehe...)

Rev en aften ud af kalenderen i torsdags - var egentlig for træt - men endte med at være godt givet ud. Taler selvfølgelig om Hanne Falkenbergs "optræden" på Badstuen i Odense. Meget dygtig dame og vildt sød og beskeden også. Investerede ikke (og var desværre ikke liiige den heldige i lodtrækningen om et kit efter helt eget valg... ;-) ), men jeg er da ret lun på denne!! Fås i ca. 70 farver, så det er bare om at vælge!

Til gengæld har jeg handlet hos Nanna ; kunne dælme da ikke leve uden en "Green Gable" i en dejlig blåbærfarve i det just hjemkomne "Merci". Derudover røg der også alpaka i kurven til en hindbær-nederdel til mindstepigen.
(Guderne må vide hvornår alle de her projekter vil blive ført ud i livet; men det er søreme dejligt at ha' et godt lager, ikk'.... :-) Kunne dog være, at der snart skal indføres garn-indkøbs-stop!!! UUHHH, bare at skrive det, giver mig næsten myrekryb; så mange flotte ting og skønt garn - så lidt tid!!
Indtil da vil jeg begive mig videre ud i aftenen. Der er madpakker at smøre, tasker at pakke og søvn at indhente...

1 kommentar:

Jane sagde ...

Garn-indkøbs-stop!!!! Hvad i alverden er det? he-he
Jeg glæder mig helt vildt til at se en blåbærfarvet GG.