11. september 2007

Møgdag

Selvom ovennævnte bedst betegner dagen idag, har jeg alligevel lyst til lidt blogning. Skete dog et par positive ting...
Surfede lidt tidligere og faldt over denne bog: "Spirrevipstrik og herlig hækling" af Britta Wilfert. Nogen der har hørt/set/prøvet noget herfra?? Er ret nyudkommet og jeg synes den ser spændende ud.. Kan bl.a. fås her.
Derudover benyttede jeg mig af en "tvungen fritime" (datteren skulle til gymnastik, som tilfældigvis ligger lige ved siden af vores lokale bibliotek ;-) ) og smuttede på biblo. Fik en rigtig go' og givtig snak med vores supersøde bibliotekar (der, viser det sig, også er ret vild med at strikke). Så jeg fik lov at gå bag ved "disken" og søge på hendes computer efter diverse strikkebøger. Reserverede 3 styks! Så det har jeg da at glæde mig til... Listen var lang og da udvalget på hylderne er let at overse, er det jo et helt skattekammer jeg er faldet over - syn's jeg...

Ingen kommentarer: