10. august 2007

Farvel Harry...


I aftes læste jeg side 607 i den syvende og sidste Harry Potter-bog. Med tårer i øjnene. Og en klump i halsen. (Så si'r nogen: ta' dig sammen, det er en bog!!) Jamen, hvilken bog. Jeg har også været skeptiker. "arh, Harry Potter, en børnebog, osv. osv". Men lånte den første af en tidligere kollega og så var jeg altså hooked! :-) Man bliver suget ind i det univers, gør man. Anyway her i mine, snart tilendebragte, tre ugers sommerferie har jeg genlæst "Fønixordenen" og "Halvblodsprinsen" (for lige at være opdateret) og gik så ud og købte den originaludgaven; den sidste; nr. 7: "Harry Potter and the deathly hallows". Kunne altså ikke vente helt til november med at få slutningen. Og nu er det så slut. Pyhh, den var spændende, rørende, grufuld, sjov - ja, you name it. Suveræn!
I aften har jeg så inviteret mig selv i biografen og se 5'er-filmen. Glæder mig helt vildt. Lillebror er afsat til farfar og farmor og pigerne til mormor.
P.S. Indlæg om strik næste gang... ;-)

Ingen kommentarer: