11. juli 2007

Tagged!!

Holy cow - så har jeg prøvet det med! :-) Enaj har fået "ram" på mig og jeg skal skrive 8 ting om mig selv.... det gør jeg så:

1. Jeg er kun 157 cm høj - og det er jeg træt af!

2. Jeg er skilsmissebarn.

3. Jeg er (alt for) VILD med chokolade.

4. Jeg har en 4 år yngre søster og en 12 år yngre søster.

5. Jeg kan skrive 253 anslag i minuttet.

6. Jeg er ked af, at jeg ikke skal være gravid og føde igen.

7. Jeg bliver let bevæget og kan græde over en "Merci"chokolade-reklame.

8. Jeg kan godt li' at sms'e.

Det er ikke sådan lige til at få overblik over, hvem der er tagged, og hvis I ikke har lyst er det heldigvis frivilligt at deltage. Jeg giver hermed bolden videre til Julia, Githa, Lene, Britta. Ja, det bliver kun til 4. Ene og alene af den grund, at jeg ikke syn's jeg sådan "kender" så mange jeg kan sende staffetten til.

Nå, men ellers så flyver dagene jo bare afsted. Det er ik' sådan fordi det bliver til særlig meget strik. Jeg er fa..... stadig ikke engang færdig med ældstebarnets top! Det bliver til ½ time her og der. Men så længe sommeren ikke tættere på end nu, haster det vel ikke mer' end det jawer. Om 7 arbejdsdage har vi ferie i tre uger. Skønt!!

I lørdags tilbragte 3 veninder og jeg 3 timer på motorvejen for at komme til Aarhus! Jo, du læste rigtigt: 3 timer!!! Føj der var bare kø på kø hele vejen! Vi nåede dog ca. 2 timer her inden vi skulle til koncert på pier 2. Der var Tall Ships Races
og i den anledning en masse dejlig musik på havnen. Vi valgte lørdag, for så kunne vi først komme til gratis koncert med Poul Krebs og dernæst opleve Bryan Adams og, sidst men ikke mindst, Thomas Helmig!! :-) Det var en super hyggelig dag og især Bryan A. gav den gas og en kanon oplevelse!!

Ingen kommentarer: