14. maj 2007

O-dag er nær.

I morgen er det så operationsdag. Kl. 12 er der planlagt indgreb i venstre knæ på Give sygehus. Jeg tror da ikke, at jeg får sovet meget i nat. Er "små-nervøs" for den dumme, fulde narkose, men hvis det går helt galt kan de sgu da altid gi' mig som løvemad til den nærliggende Givskud Zoo... ;-) Jeg har været på den helt store "provianteringstur" idag. Kan jo nok ikke bevæge mig ret langt omkring i den næste uges tid eller to.

Und dann... ja, det går dælme ikke stærkt med monteringsarbejdet her på matriklen. Nu er halskanten dog strikket og der mangler ombukning og syning af den samt nederste kant og skulle trøjen til sønneke langt om længe være klar til brug! Men ingen faktaboks før arbejdet er tilendebragt... Modellen er lidt bred i det, men så er der plads til store armbevægelser til tonseren :-)

1 kommentar:

Unknown sagde ...

Held og lykke med operationen, og mon ikke løverne i Givskud klarer sig uden menneskemad.
Kh jane