4. juli 2011

Det slog mig lige

at der egentlig ikke er længe til min nye, lille nevø kommer til Verden. Indenfor de næste ca. 3 uger. Så måske det der barnevognstæppe skulle have lidt opmærksomhed. Så må Karpe og andre ting der har mast sig forrest i køen altså lige vente lidt.

Så jeg rykkede udendørs i den lumre eftermiddag uden sol og nørklede lidt. Jeg kan jo godt afsløre at jeg mangler mere end et halvt tæppe endnu, meen den ene stribe tager som regel den anden, så ligepludselig bliver jeg vel færdig. (Billedet snyder måske lidt, for det er meningen at striberne skal gå på langs..) Faktisk er jeg lidt i tvivl om, om det nu også er min yngste søsters stil med sådan et hæklet tæppe... Det er selvfølgelig en chance at tage, men nu laver jeg det og så får vi se.

Maling til yngste afkoms værelses-overhaling er indkøbt. Går det som præsten (læs: jeg) prædiker starter vi i morgen. Skal selvfølgelig have det tømt først, men sådan nogle næsten 8-årige har jo heller ikke ret meget legetøj og sager, så ikk' nowet problem, da!!! ;-)

3 kommentarer:

Fynpige sagde ...

Smukt smukt tæppe, man får helt lyst til at prøve at hækle lidt igen *smil*

Marlene T. sagde ...

Fynpige; det er faktisk ret meditativt og lidt vanedannende med de der striber... ;-)

Helle : sagde ...

Det er vild skønt at hækle, jeg slapper bare af med sådan noget i hånden. Dit tæppe er super flot, jeg tror nu at de fleste kan lide sådan et skønt tæppe.

Dejligt at se dig tilbage på bloggen.